merhaba, kızım 15 günlük 3720 doğdu, 3500 oldu sonra tekrar aldı 3800 oldu bugün doktora gittik 3680 çıktı sasırdık. sarılık var diye bol emzirdim sağdığım sütler vardı dolapta onlardan veriyordum. bu hafta kustu kontroldede kusunca dr. kan verdirdi, karaciğer emzimlerinde sıkıntı çıktı yatıralım dedi istemedik bol emzirip 3 saatte bir mama ver dedi. bebelac gold AR verdi bizde de bebelac gold 1 vardı ikisini karıştırıp ver dedi nolacak bilmiyorum😣