Ben oğlumu 6 aylıkken yaptırdım iyiki yaptırmışım şuan 3.5 yaşında…benzinde iyileşti aynı gün bile oyun oynadı eğlendi dedesiyle.. Ben bezini bağlarken pipisini üzerine çok afedersiniz kalması gelip enfeksiyon kapmasın diye göğüs pedi koyuyorum işe yaramıştı.. Geçen Bi forumda karton bardakta kullanan varmış mantıklı geldi.. Bilginiz olsun