Nazturan 3 ayda kesinlikle ek gidaya geçilmez hanimefendi.sabrli olun.biz 4 ay bitince sadece yoģirt bide elma suyuyla basladik.5 ay olana kadar sadece bunlar.5-6 ay arasi sadece meyveler sebzeler,6-7 ay arasi ayina uygyn çorbalar,7-8 ay aeasi et yemeğegeçtik koftelere falan.8 aydan sonra kirmizi et balik tabuk eti yemeģe basladi.
Bide meyvelerden sadece elma armut muz yedi oģlum.alerjik bebrk oldugundan mevsime uygun şeftali bile yedirmedim.üzüm verdi kaynanam sagolsun oglum ishal oldu.benden gizli verdiler aldirlar derslerini .o gun bu gun benden izneiz vermiyolar.limon portakal mandalina bunlar alerjik.1 yastan once onerilmez.sepki,pişik,kaşinma yapar bebekte.
3 ayda baslayan bende gordum.kaynanam bana tutturmusdu herkes basladi sende basla diye .dinlemedim ayina uygun basladim
Bide biz doktor tavsiyesile basladik.Benim bebegim mama aliyordu sadece.4 aylikken peşpeşe dişlerini çikardi.bu yuzden istahsiz oldu Allahtan mama bile icmiyordu.cok uzuluyordu..oģlum gozumun onunde zayifliyordu eriyordy resmen.Doktorumuz boyle olmasindansa kesinlikle basla dedi.zAten alismasi 3 aya kadar suruyor.zar zor alişti.
Hickimseyi dinlemeyin.Ay ben 3 ayda verdim olmaz birsey deyenleri dinlemeyin.doktorinuzu dinleyin
Eger limon,portakal ,uzum,mandalina,gibi sulu meyveler tadim ediyorsunuzsa kesinlikke yaomayin.elma armut tadimlik yapa bilirsin yani sovuruyor demissin bak oyle.prinç unu falaj boyle seyler vermeyin sabrli olun.o donem geldikde dahada bunalacaksiniz.keske mama alsaydi sut içseydu diyeceksiniz) çunki zorluklari çok oluyor.