Betim benim bebeğim de daha çok küçük 28 günlük gören herkes mavi gözlü olacak diyo ama ben kahverengi eşim de ela (denize girince yada duştan çıkınca bal renk oluyor kehribar rengi deniliyor sanırım ) göz rengi.. eşimin dayıları Çakır gözlü benim de halam kuzenlerim öyle. Ananem de Allah’ın işi bu mavi olur mu olur diyo .. biz de merakla bekliyoruz, her gün gözünün içine bakıyoruz , ister mavi olsun ister kahverengi heyecan verici bi süreç 😁🌸