Burcu-Tpc iyi akşamlar canım, ben diamond mama çiftli elektrikli göğüs pompası kullanıyorum (tekini kullanıyorum sadece) çok memnunum, sütümü artırdı (başlangıçta göğüs uçlarım yara olmasın diye 5′er dk sağıyordum, sonra zamanla son damlaya kadar sağmaya başladım, iki tur gidiyorum, kaç dk sürerse sağıyorum). Şarjı 2 saatte bir sağdığında bir gün gidiyor, günde 2-3 kere sağarsan birkaç gün gidiyor. Sütünün artması için uyanıkken 2 saatte bir, uyuyacağın vakitlerde ise 2:30 saatte bir sağım yapmanı öneririm. Ben bebeklerim küvözdeyken sağıp sağıp gönderdim, 14 günün sonunda hastaneye 4 torba süt yollar hale gelmiştim siz düşünün. Hala sağıp veriyorum, şimdi bir de boştaki göğsüme takmak için lansinoh marka süt toplama pompası aldım, ikisini beraber kullanıyorum çok ama çook memnum. Mama olarak Sma kullanıyoruz, kilo alımı güzel bebişlerin o yüzden memnunum. Biraz gaz yapıyor ama bu dönemlerde bebeklerin hepsinde gaz problemi oluyor zaten