Surekli elini emmeye başladı emziriyorum sonra tekrar elini emmeye calisiyor bu sefer acaba sütum mu yetmiyor dedim zaten mamada veriyorum normalde ama sariliktan dolayi gunde 1 yada 2 kez max oda. Mama verdim yine elini iştahlı bir sekilde emmeye başladı😂 ayy kafayi yicem bir kamera yokki midesini goreyim ac mi tok mu😂😂 neden emiyor elini allah askina birisi söylesin aşıri acemiyim napicam saka bir yana doymadigi icin mi böyle yapıyor?