KucukAslancik Merhaba arkadaşlar. Bir posta girdiğimde sayfa en başa gidiyor, yeniden aşağılara inmem gerekiyor bu sefer, iyice canımı sıktı bu olay. Bende mi sorun var sizde de böyle bir durum var mı? Yoksa forumdan mı kaynaklı anlayamadım ya.
Seydameva KucukAslancik merhaba😊 çıkış yaparken geri tuşunu değil de sol üst köşede ki geri tuşunu kullanırsanız her hangi bir sorun yaşamazsınız 🙈 aynısı bende de oluyor
KucukAslancik Zeynepazram hay allah razı olsun yaa valla iyice sinirlenmiştim😂 bu arada profil resminiz ekranımda kıl var zannettiriyor beni😅
KucukAslancik Deletedmom60 telefonun geri tuşundan değil de sol üst köşeden çıkmak lazımmış ben de şimdi öğrendim 🥰
maviboncukruyasi Ay benim öyle değilde sayfayı yukarı kaydırdığım zaman yenileri gelmiyo eskileri geliyo😂🤦