Bir haftadır bebeğim aşırı huysuz birden kıyamet koparcasına ağlamaya başlıyor içli içli nedenini çözemiyorum ve ayrıca kusmaya başladı yine birkaç gündür sulu kusuyor sadece süt değil :( ağız dolusu kusuyor neyi olabilir 4 ay 15 günlük çok moralim bozuluyor üşüttüm mü acaba? Ateşi yok bilmiyorum kendi kendime acaba şöyle mi böyle mi demekten delirmek üzereyim