Seherliva29 benim bebegim de 9 temmuzda dogdu dogdugu tarihe gore baktigimda bugun itibariyle 11 haftamiz dolmus oluyor. Ama ongorulen dogum tarihi 17 temmuzdu ona gore de 10.hafta bitip 11.haftaya giriyoruz. 11.ve 12.haftalarda gosterebiliyormus bu 3.atak donemi kendini ama beni 3 gundur mahvetti. Hele dunle bugun 🤦♀️ gunduz uykulari cok guzeldi simdi 1 saat bile uyumuyor yarim saat uyusa mutlu oluyorum resmen. Sicramalari artti. Meme emerken memeyle cok oynuyor resmen cigniyor ayni zamanda etrafi izlemeye calisiyor beni mahvediyor. Bir de memeyle resmen kavga ediyor asiri hirslaniyor olan bana oluyor tabi gelsin gogus hassasiyetleri yaralari 🤭 Ben istahinin da bir tik azaldigini dusunuyorum. Kendi kendine asla oyalanmiyor. Yatmak istemiyor. Yaptigim seylerden cok cabuk sklmaya basladi. Bugun artik en sonunda yorulsun da biraz sakinlesin diye kanguruya koyup disari cikardim. Eve gelmeye yakin kanguruda uyudu demir kapida uyandi 🤷♀️ uyku duzenimiz, gun icinde yaptigimiz faaliyetler her sey degisti. Normalde kucak sevmeyen kucakta rahatsiz olan yavrum simdi surekli bir ilgi, kucak pesinde.