busrasahinn dlekturann bizde 3 buçuk aylığız bizimde aynı bazen sebepsiz ağlamaları iştahsızlık ve eller de sürekli ağzında
Prensesannesiyimmm dlekturann Bizimde neredeyse 2 buçuk aylıkken başladı 5 buçuk aylığız ama diş belirtisi bile yok sadece eli sürekli ağzında ve çok tükürük çıkarıyor yani doktorlar normal diyor canım endişelenme 🤗
Hira1 Benim bebişte aynısı devamlı salya akıtıyor eşimin ailesi söylemişti erken diş çıkarabilir diye eşimde erken çıkarmış