Fatma1107 oğlum 5 aylık ve 4. Ay aşısından hemen sonra 20 gün ishal oldu. Yaptırmadığım test kalmadı, bende aşıdan olduğunu düşündüm doktorlar alakası yok dedi. Ama aşıdan sonra böyle olması bende hep soru işareti olarak kaldı. Daha yeni toparladı kakası, hala bazen sulu yapıyor, ama geçen ay ki gibi değil şükür. İshal ilacı kullandık biz