As1ioz Burnu akıyordu nane limon ıhlamur gecti şükür akmıyo ama öksürügünü kesemedim napabilirim anneler yardım edermisiniz kızım 10 aylık hastaneye gtmek istemiyorum ama öksürüyor çok ya başka belirti yok arada da hapsırıyo
Ygz30 Prospan şurup çok iyi bir şurup bitkisel içerkli biz onu kullanıyoruz çok etkili.Çok geçmiş olsun miniğe.Acil şifalar