Çok üzgünüm ya aglıyacagım nerdeyse oglum 10 aylık ön dişinin arkasında siyahlık var ya nasıl bu kadar kosa surede curur emmiyoe da mama içiyor ondan mı olmuştur fırcalıyorum da cok uzgunum siz nasıl yapıyosunuz diş bakımını böyle biley yaşayan varmı