Eymenim18 doktorumuz her gittiğimizde mutlaka yüz üstü yatırıp tepkilerini inceler. 4. Aya girdik biz de. Geçen ay 3. aya girdiğimizde başını kaldırıp sağa sola baktı meraklı meraklı işte görmek istediğim şey bu demişti. Bence bir doktora sorun derim ihmal etmeyin