kızlar kaynimin kiz arkadasi bugn pozitif oldugunu ögrendik görümcem ve büyük kaynim gelmisti bize gecenlerde şuan korkuyorum kızım 2 ay 6 günlük kakasi suluydu yada çişini yapti açmadan ishal mi degil mi anlamadim pijamasina da çıkmış 3 saatlik beziydiii. bebegi covit olanlar nasıl başladı yazar misiniz