Fatmlaelif Kızlar normal doğum yaptım 3 ay oluyo baya bi kararma var göbek deliğinde var ama biraz geçti geçiyor mu kararma yoksa kalıyor mu geçerse nasıl geçer çok kötü görünüyo 😣😣
Burcem Fatmlaelif geçiyor canım 4 ay oldu normal doğum yaptım bende göbeğimdeki geçti keseledim de biraz. Özel bölge, koltuk altı bunlar azaldı bende çok şükür 🙏🏻 hamilelikte neydi öylee 😭
Burcem Fatmlaelif yok kararmalar için yani açık tenliyim bide koltuk altım falan baya belliydi de geçti onlar şükür
Merve-HanifeDuru Şey öneriyolar ona patatesi haşlıyorsunuz suyunu ılıştırıp kararan bölgelere sürüyorsunuz 1 saat kadar öyle kalıyor sonra yıkıyorsunuz