Islak bezi yüzüne değdirin bizde henüz 5 günlük olduk 🥰çok şükür sarılık riskimiz yok kontrolde sıkıntı yok dedi doktorumuz ama uyandırmak çok zor 🤦🏽♀️Sanırsın serum verilmiş gibi kendilerinden geçiyorlar annem en son çare bezi ıslatıp yüzünü siliyor altını açık bırakıyor bir süre zar zor uyandırıyoruz inşAllah sağlıkla süreci atlatırsınız🤲🏽🥰