Yaseminnn Kızlar 1 ay oldu doğum yapalı vücudumda ozelliklede bacaklarımda ara ara kaşıntı oluyo sizdede oldu mu hormonal değişiklik diyo bi çok kişi ama
Miraytaha Benimde sezeryan sonrası olmuştu kulanilan ilaç alerji yaptı cildiyeye göründüm ilaçla geçti dayanılacak gibi değildi ağlıyordum kaşıntıdan