Dilara_Ada5747 Bi hafta temiz durdum gene adet oldum bu normal mi sizce sezeryan doğum yaptım75 gün oldu
Bucurnannesi3434 Benim de 23 temmuzda doğum yaptım ha bire kanama görüyorum çok yoğun şekilde bazen leke bu iki gündür aşırı kanamam var
jap Dilara_Ada5747 1 sene hep böyle olcak değil ki canım. Bi kaç ay sonra normale döner belki. Benim de normalde 1 hafta sürerdi lohusalıktan sonra daha az sürmeye başlamıştı ve gününde de gelmiyordu. Zamanla eski düzenine döndü