Gzmyy ben de aynı durumdayım, lanolin kullandım fayda etmedi, şimdi zeytinyağı sürmeye başladım. Her emzirmeden sonra zeytinyağı sürüp hava alan kalkan kapatıyorum. Hiçbir yere değmemesi gerekiyor çünkü. Yaralar duruyor ama zeytinyağı acısını alıyor sanırım emzirirken daha rahatım