Smha Arkadaslar ben calisiyorken hamile kaldiğımda kendi istegimle ayrılsam yinede dogum icin devlet tarafindan verilen paralari alabiliyormuyum bunu sorma sebebim ben ilk hamileligimi asiri agir karaciger hastaligiyla geçirdim ve calistigim yer yuzunden beslenme ve hep enfeksiyonlarla gecti 2. Bebegim icin hamile kaldigimda hemen isi birakmak istiyorum ama dogum paralarini alabilirmiyim calismiyorken onu merak ediyorum ?
kuzeyto Smha Canim benim bildigim dogum iznine ayrilirken aktif calisiyo olman lazim parayi alabilmek icin. Benim de hic sevmedigim bi isim var, sirf bu yuzden zar zor dayanmistim 32. haftaya kadar
Smha kuzeyto ne yazik ki bende oyle oldum canm 30. Haftaya kadar dayanabildim sonrasi hastanede yatark gecti