Meyramm 1aylk bebegm bazen sarı sulu işiyor bugn yeşil işedi içinde sanki susam var gibiydi çok korktum normalmi
Alpingo Meyramm çiş mi kaka mı? Kakadaki susam gibi görünen tanecşkler bebeklerin bağırsakları tam sindiremiyor ondan oluyor cok normal