Belinayss Tatlı Anneler merhabalar Nasılsınız 💜 bebeğimle 30 günlük olduk . Ben emziiriyorum Gaz olmaması için neler yemeliyim nelere dikkat etmeliyim sizler neler yapıyorsunuz kimyonu nasıl yemem lazım siz nasıl yiyorsunuz neler yiyorsunuz 🌺🌷🌸
Rrabis12 Belinayss kuzum kimyonu sakın baharat olrak yiyip eziyet etme kendine aktardan tohum kimyon al 1 çay kaşığı kimyonu 1 çay bardağı suya ekle kaynatıp 5 dk demlendir süzüp iç bebeğinede 1 çay kaşığı verebilirsin gazlıysa ben çok faydasını görüyorum
Ayse3535 Belinayss merhaba ben günde bir iki fincan humana kimyonlu rezene içtim baya faydasını gördüm istersen kendinde tohum kimyon ve rezene alıpta demleyebilirsin hem sen hemde bebeğin rahatlar 🥰🙏🏻
Minnak-anne Yediğin herseye kimyon serpiştirebilirsin ben oyle yapıyorum cünkü hersey gaz ne yiyecegimi şaşırdım 🤭
Mucizelerim2020 Ben kimyonu 1 tatli kasigi agzima atip ustune su iciyorum cok faydasi oluyor dr öyle demisti.
Belinayss Rrabis12 balım bugüne kadar hiç sorunumuz olmadı bu son 3 gecedir biraz huzursuz kuzum. Bende ne iyi gelir böyle bişey yaşamadım deneyeceğim balım teşekkür ederim 💜