zezeeyyy E bebek baby me leke çıkarıcısını kullanan var mı bebeğimin artık hiç temiz lekesiz bir kıyafeti kalmadı🤭
Gaaak zezeeyyy ben oğlum doğduğundan beri kullanıyorum ve çok memnunum. Kıyafetine kaka bulaştığı zaman hemen sıkıp çitileyip makinaya atıyorum lekeden eser kalmıyo👍🏼
sumeyyenur ben green clean markasınınkini kullanıyorum bir de mutlaka güneşte kurutuyorum lekeli olanları en azından. güneşte kurutunca leke kalmıyor.