dilanayhan 4 aylik bebeğim var doğumdan sonra bian kilom gitti zayıfladım 40. çıktıktan sonra 1 kere adet oldum bi dahada olmadım o yüzden bende şişkinlik yapiyo buda beni rahatsız ediyo gobegim biraz kaldı napabilirim lütfen yardımcı olun
bgmarik dilanayhan 4 ay 25 günden selamlar.Aynı durumdayım 40 ım dan bir hafta sonra regl oldum daha da yok.Hamile değilim test yaptım hem kan hem idrar negatif.Bütün vücudum şiş sanki😢
bgmarik dilanayhan bende öyle.Sadece son 1 haftadır akşam 7 den sonra bi şey yemiyorum.Acıkıyorum ama yemiyorum.Rezene ve su içiyorum sadece.Sabah baktım 1 kilo gitmiş.Umarım böyle devam eder.
bgmarik dilanayhan bana çok güzel süt yapıyor onun için içiyorum zayıflamaya etkisi var mı bilmiyorum.