BartuveArtun Merhaba arkadaşlar bebeğim 6 aylık 1 haftadır Koyu yeşil kaka yapıyor galiba üşütmüş nasıl geçer bilgisi olan var mı doktora mı gitmeliyim
Kbrahrl BartuveArtun canım bana doktor d vitamini kullandığın için bir süre sonra olur dedi yada hemen olabilirmiş neredeyse 2 aydır böyle oğlumun
Kbrahrl BartuveArtun üşüttüğü zaman çok kusuyormuş canım yani ek olarak kesin birşey daha olurdu huysuzluğu mesela