Evet canım 4.cü ayda başlanıyor doktorun verdiyse damlat bize daha henüz vermedi doktor sağlık ocağının verdiğini 1 gün damlattım pişman oldum sonra bıraktım damlatmadım kan testi yaptı doktorum şuan ihtiyacı olmadığını söyledi damlaya sonra başlatacakmış