minnakmommy sudokrem, bepanthol,hametan hiç biri bize iyi gelmedi. Tek ama tek iyi gelen Trosyd oldu. Akşam sürdüm sabaha bişey kalmamıştı öyle söyliyim çok iyi geldi şükür bize, pişiği öyle atlatmıştık. Kesinlikle tavsiye ederim dua edersiniz bana 🙏🏻🌸