Kızlar merhaba 14 aylık bir kızım var memeye aşırı düşkün hiç bişey yetmiyordu bizde doktorumuzun tavsiyesiyle kan sayımı yaptırdık doktor artık gündüzleri emmemesi gerektiğini sadece uyku geçişlerinde emmesi gerektiğini söyledi ancak çok üzülüyorum ve nasıl azaltabileceğim hakkında hiç bir fikrim yok bana biraz bilgi verirmisiniz