Asay Bebeğimin göz akları sarı hafif sarılık varmış test yaptırmamız gerekiyo zübeyde yemi yoksa çoçuk hastalıkları doktorunamı randevu almam lazım
fatima Asay çocuk doktuna göstermen gerekir, ama bizim sarılığımız yoktu gözlerinin sarısı daha yeni tamamen geçti 47 günlüğüz
Ezgiasya Ben zubeyde de de sarılık için yattım cocuk muayenesinden girdim yer olmayabilir demişlerdi oysaki cogu oda bostu yakın tanıdıgım iz keske acılden girseydınız demişti