Haziran2020annesi Selam kızlar benım oğlum 3 aylık Çok memnun oldugum bir doktor vardı malesef hastaneden ayrılmış bir doktor arayışına girdim önerisi olan varmı antakyada ve özel hastanede ?
Deletedmom98 Haziran2020annesi defne hastanesi tayyip bey var cok memnunum işinin ehli ve sevecen bir insan dilinden Allah düşmüyor 🤲🏻