Benim bebegim kolikti. Ikinci ayda bi aksam aglamasindan dunyamiz sasti. Gece 4de anca uyutabildik, yarim saat icerisinde de ciglik cigliga uyanacagindan emindik. Esimle beraber balkona ciktik, dedik bir sigara yakalim. Yakis o yakis, tek tuk derken artti tabi.