eeda_ aile hekimi ile görüştüm bu ayda diş sancısı normal mi diye çok normal dedi. Emzik ağzında elimle emziğini tutarken çok net eliyle elimi itip sızlanıyor. Baya sancısı var ondan emin oldum diş süreci olduğuna. Doktor da bu belirti sonrası 3 gün 3 ay 6 ay sonra diş çıkabilir dedi.