Ekim ayına girmeye ramak kala hem ben hemde bebeğim grip gibi birsey olduk ateşimiz yok ben hadi bir şekilde limonlu çay ve bitkisel çaylarla geçiririm fakat bebeğimin burnu tıkalı ve uykusunda rahatsızlık veriyor .Babası burun serumlarindan aldı fakat daha hala geçmedi bugün 3.gün arada birde hapşirma ve arkasina şiddetli olmayan bir öksürüğü var ..Hastaneye gidicektim fakat bebeğin ateşi yoksa ve beslenmesi iyiyse gelmenize gerek yok dediler ..Kısa sürede iyileşmesi için ne yapabilirim ..? 😔