BuseEymen Kızlar acil cevap verir misiniz 1 ay 5 gün oldu seseryan olalı kesi yerinin sağında 1 cm var yok açıklık var kanla karışık hafif iltihap gelio geçer mi yardım edin doktora gitmek istemiyorum korkuyorum çünkü ben uyuşmadan kestiler beni
BuseEymen BuseEymen sağlık ocağı kapattı açıyımmı kuruması için batikonla temizlediler akşam bi daha temizlenir
Betuloz Korkma doktora gitmezsen geçmez antibiyotik veriyor ve batikon al orayı sabah akşam temizle ve kuru tut geçiyor ama antibiyotik kullanman lazım
Busraaaaa0 Benim doktorum antibiyotik vermişti ve açılan yere ilaç enjekte etmişti gitmenizde yarar var
BuseEymen Okannese ben uyuşmadı dedim merak etme biz uyuşmadan ellemeyşz dediler ben korktuğum için ayaklarımı kontrol ettim oynatabiliyodum 5 dk geçmeden şak diye kestiler çırpındım oldupum yerde acıdan sonra damar yolumdan narkoz verdiler bayılttılar komple çok korktum karnım yarıldı ortadan ikiye tansiyonum çıkmış çok kötüydü
Elasu1234 BuseEymen benimde 43 günlük bebegim var 3 yerinden. Patladı sezeryan yerim kırmızı çizgili fucidin al bide pansuman yap aklına geldikçe günde 4 5 kere 5 günde geciyo
portakalll BuseEymen geçiyor canım korkma batikonla 4 5 kere pansuman yap ve gazlı bezle orayı kapat eğer kantaron yağın varsa sür benimde açıklık oldu su geldi pansumana devam ettim ve kantaron yağı sağ olsun çok işime yaradı onu akşamları sürdüm üstünü kapatmadım 4 5 güne kapandı yaralar
Deletedmom_69 BuseEymen asla kendiniz halletmeye çalışmayın. Belki içeri de iltihap akıyorsa o zaman çok tehlikeli. Umarım sadece dışarı akıyordur
Melek-yelgel67 BuseEymen bendede olmuştu o kuzum korkma doktorum dikiş yerindeki pisliği akıtıyorsun demişti batikonla hergun düzenli pansuman yaptım temiz tülbent koydum
Tuba BuseEymen Bendede aynısı söz konusu doktor merhem verdi onu sürmem gerekiyor. Bence iltihap kapmaması için gitmelisiniz.