Arkadaşları merhaba ben 6 mayısta Doğum yaptım. Bu sabahları aldığımda henüz korona ülkemize merhaba dememişti. Fotoğraf çekimi için hevesle çok beğenerek almıştım. Fakat pandemi dolayısıyla malesef çekim iptal oldu. Yıkayıp ütüleyip astım ama asla giymek nasip olmadı. Bir kere bile giremediğim sabahlarımı sarmak istiyorum. 200 tl gibi bir parya almıştım. Loya mağazasından markası artıs. M beden. 3 lü takım. Pantolonlu 100 tl ye satıyorum. Bir de paketi açılmadı lansinoh göğüs kremi var bir sürü alıp sonra kullanmayınca kaldı onu da uygun bir fiyata vereceğim. 