Ebru-isil Papatyaseverrrr bence değil tecrübeli bir çocuk doktoru akrabam var sıkılıyorlar ilerde iştahsızlık oluyor demişti.
balkizim04-06 Papatyaseverrrr canım ben yaptım şeftali karpuz kavun üzüm sadece diline değdirdim bir şeye alerjisi varmış vğcğdunda bir şeyler çıktı dün hastane gittik doktorum öyle dedi 4. Ayda yoğurtla başlıca dedi sonrasında tatrırıcan bir şeyler dedi alerjisi varsa kesiceksşn onu vermeye dedi alerjik bu bebek dedi dikkat etmen lazım dedi istersen 1 1 buçuk ay daha bekle
Papatyaseverrrr Ebru-isil doktor daha iyi bilir tabi ama buyuklerde vermeyince ilerde istemiyormus yemegi midesini bulandirirmis tatlara alismasi lazim diyorlar herkesin bi fikri var anlicagin
Papatyaseverrrr Tazeanne38 benimde annem o konuda baya israr ediyor hatta bazen kendisi tatiryor annedir bi bildigi var herhalde diyorum ama nebileyim daha kucuk mu acaba
Ebru-isil Keremim2706 kızım 4 buçuk aylık bazen bebekler özel sebeplerden dolayı erken başlıyor ek gıdaya ama ben de bi iki sürmüştüm suyundan meyvenin doktor akrabam da öle diyince yapmadım artık çünkü sütün tadını biliyor başka tatlara alışır da memeyi istemezse diye korktum hehe
Ebru-isil Papatyaseverrrr evet orası öyle tabi ama zaten 6 da tadacak tadım ayı olacak ben de yapmıştım bi iki defa ama o öle diyince artık yapmıyorum zaten 1 ay sonra hepsini deniyecek.
Bom Biz 2 aylıklen hafif karpuz değdirip çektik yalanmaya başladı çok tatlı görünüyorlar😀 ama tabikide vermemek gerekiyor etrafımızdakiler bi değdirelim birşey olmaz dediği için izin verdim ama 1 sn bile değil yinede bi zararını görmedik