Kızlar bir cesaret gecenlerde sacımı evde açıp kumrala boyadım guzelde oldu neyse sacımın ana rengi siyah cok az beyazım var simdi sacım uzadı dipler siyah siyah coktu napcam ben ya bayada uzadı yarım parmak kadar tekrar dibi acıp boyucak mıyım yoksa sac boyasının icine acıcı katsam olur mu napcam naısl yapcam akıl verın kuaföre gıtsem bu vıruste gitmek istemiyorum birde kesin komple boya yapar tonla para alır acma boyama dıye