Zezef büyük oğlum nerede olursa olsun uykusu geldiği an uyurdu. 10 yaşında hala öyle. Fakat on sene sonra bir fındık kurdu geldi. 7 aylık şimdi. Doğduğu andan itibaren gögsüm de bile uyumaz. Uykusuzluktan çıldırsa bile gözleri kapalı bağıra bağıra ağlar ama yine de uyumaz. Her şekilde uyutmaya çalıştık yeter ki uyusun diye. Ayakta sallamayı bile kabul etmedi. Fakat çarşafta uyuyor. Sanrıım bebk yönlendiriyor anneyi.
Prens_annesi170620 biz tavana hamak kurduk. Orada uyutuyoruz