Merhaba Anneler bebeğim 15 gun sonra 1 yasına gırecek anne sutu 2 ay aldı sadece sonra formul sutle beslendık 4 bucuk ayda ek gıdaya gectık suan bır sıkıtnımız yok cok sukur 1 yaşından sonra sütü nasıl ve ne kadar verdınız tecrubelı bılgılerınızı paylasırsanız cok sevınırım 🙏🏻