Didemhdr çok değil 2 _3 gün falan sürdü sonra eskiye döndü. Ama bazen yine yapıyo 13 aylık oğlum geçen gün de 4 de kalktı gece 5 e kadar yatakta yuvarlandık bıdır bıdır konuşuyo. Mızmızlamadı rahatsızlığı yoktu şükür. 5 de tekrar uyudu. Aman diyorum hasta olup uyumamasından iyidir iyi olsun da ben razıyım 🙏🤗