Bebegimyagmur Benim kızımın aşısına 1 hafta kala hemşire almayalım haftaya aşıyla bakarız gelen giden çok oluyor buraya 2 kez girmesin dedi,ben de baktırmadan döndüm, 1 hafta sonra aşıyla beraber ölçtü boyunu kilosunu.Zorunlu olmadığı sürece gitme derim,aşıya az kalmış zaten hepsini bir yaptırırsın🌸