Merhaba canım anneler, Garantilidir, biz biraz geç aldık o yüzden 3 ay kullanabildik. Sağlamdır parçaları tamdır. Kızım severek kullandı herhangi bir yıpranma yoktur. Kutusunda vereceğiz, ben salıncağa koyup ev işi falan yapıyordum güzel oyalıyor uykuya geçiriyor. Birde mamadus kangurumuz var hiç kullanmadık pamdemiden dolayı hiç çoksamadığımız İçin doğumdan önce almıştım sıfırdır. @aysegullerg ınstagram hesabım foto görmek isteyen yazabilir. 🌸