Karam38 iki ayağımda kocaman şişmiş ti , 1 hafta on güne normale dönüyor, evin içinde yürüyüş yap in ,bol su için .banyo yaparken anneniz yada eşiniz yumuşak köpüklü bi lif le bacaklarınız a masaj yapar tarz da lif i iyice sürsün . Bu beni o kadar rahatlatmıştı ki . Annem lif i sürdükçe sanki hafiflemiştim. Birde uzanırken ayağınızın altına yastık koyun .