Deletedmom0900 biberonu reddediyor olabilir mi ? Biz 1,5 aydan sonra biberon reddine başladık ben önce mamadandır diye mamayı değiştirdim başka mamaya geçtim ama onu da çok istekli içmiyor gerçi. Mama mı sevmiyor dedim şimdi sütüm var sağıyorum sütümün az olduğunu düşündüğümde takviye yapıyorum ama sütü de zorla içiyorum. Biberonu ağzına alınca başlıyor yaygaraya :( inşallah öyle bir durum değildir. Bi de kaşıkla vermeyi deneseniz belki öyle içer. Zor meşakatli bir yöntem ama belki o şekilde içirebilirsiniZ.