mada değişiyor aslında eğer bebeğim az emdiyse Bi 5 dk felan yine aynı göğsü veriyorum.. Çünkü anne göğsünden gelen ilk süt bebeğin su ihtiyacını karşılar sonradan gelen daha besleyici.. Bide bebeğim çok emdiyse aradan kısa bir süre geçtiyse kusmaması için yine aynı göğsü veriyorum…eğer geçen süre fazlaysa diğer göğüse geçiyorum.. Böylece hem kusması azalıyor bence