Bebeğim 4 gün sonra 5 aylık olacak ama hala çok mız mız hic birşeyden memnun olmuyor yerde en fazla 3 dakika felan oyalaniyor sonra hemen ağlıyor karnı doyuyor eminim gazinida çıkarıyor çok güzel ama sürekli bı mizmizlik var ağlıyor ne yapicam bilmiyorum kendce birseyler yapıyorum karşısında biraz ilgileniyor sonra sıkılıyor uyurken de asla muziksiz uyumuyor zararlı olduğunu biliyorum ama uyumuyor müziği kulağına dayamasi lazım o şekilde uyuyor benim durumumda olan anneler siz ne yapıyorsunuz nasıl oyaliyorsunuz yardımcı olabilirmisiniz normalmi yada bu aylarda?