mirayyy20-20 Sevgili anneler dokrorumuza en son 2. Ayda gittik kalça ultrasonu yaptırdık her şey yolundaydı şükür. 3. Ayda sadece sağlık ocağına gittik rota aşısı da yaptirdik. Doktorumuza 3. Ayda gitmemiz şart mı pandemiden dolayı kararsizim
benim-kalbim-o mirayyy20-20 Doktora gideceksiniz diye bi mecburiyet yok bence ben doğduğu günden beri çok şükür doktora falan götürmedim en son kalça testi için götürdüm o kadar. Herşeyi sağlık ocagıda yaptırıyor zaten bu karmaşada hastanelerde boşuna beklemeye gerek yok. 3 aylıkken rota aşısı için götürdüm orda gerekli kontroller yapıldı zaten
Mathison mirayyy20-20 Biz 3 ten sonra 2 ayda bir gitmeye başladık doktorumuz ay aşırı çağırıyor artık. Kendi doktorunuz ne dedi? Sağlık ocağı doktoru ne dedi? Her şey yolunda dediyse beklenebilir bence.
rosalia mirayyy20-20 canım biz de 3 ay 2 günlüğüz.. 2. ayda kalça ultrasonu için götürdük bu ayda da göz muayenesi yapılması gerekiyormuş o yüzden hastaneye geldik.. bence siz de ilk göz muayenesini yaptırmalısınız
Keremim2706 Canm bzde bgn rota virus asisi oldk uc aylgz tam yan etkisi oldumu sizn bde olcumlerini saglk ocagnda yaptrdm doktra gtmycz Olcumlernz nasl szn birz benm canm skldida boy bas kg ?
mirayyy20-20 Keremim2706 bizim olcumlerimiz iyi canım yani kakası daha sıvı ve daha fazla oldu iki gün hemşire ishal olabilir normal demişti
benim-kalbim-o mirayyy20-20 Bence de sağlık ocagı zaten herşeyi yaptırıyor hasta olmadığı sürece götürmeyin
Ygll mirayyy20-20 ilk 6 ay her ay kontrole götürdüm ben sonra pandemi den dolayı götürmedim. 12 aylık olduğunda götürdüm tekrar