Kızlar bebeğim 17 aylık ben işe geri dönüyorum ay başında.
Babaannesi bakacak, ancak bu aralar bana çok bağlandı. Ben uyutmadan uyumuyo mesela, öglen uykusu olmadan da geceyi zor eder huzursuz olur diye düşünüyorum. Nasıl alıştırabilirim 6 gunde? Bir önerisi olan var mı? 😢