Minnoş anneler yine bi sorum olacak oğlum üç aylık yüz üstü yatmayı seviyor son zamanlarda bu sevgisi kabardı her ne hikmetse 😂reflüsü de var ama ben sürekli kontrol ediyorum kusma olayı olur vs diye onun dışında kollarında yanlara yarım şekilde uyuyor sorum şu ki böyle yatırmanın bi riski var mı yani evham yaptım kolları uyuşur mu falan diye teşekkür ederim 🥰öpücükler